woensdag 7 oktober 2009

Shoppen...shoppen...shoppen en dan gaan we ook nog shoppen

Woensdag 7 oktober

Vanmorgen weer een kwartiertje langer geslapen. Om 5.45 uur klaarwakker achter de laptop gekropen en het hele verhaal van gisteren geschreven.

Vandaag gaan we Outlet shoppen, en ook een mooie plek zoeken om foto's te maken van die geweldig mooie Mustang. Het is nu bijna 8 uur en ga lekker een bak koffie zetten en een ontbijt maken.

De weersvoorspelling ziet er goed uit. Het wordt vandaag 35 graden. Heerlijk ! Er is alleen een tropische storm in ontwikkeling op de Atlantische oceaan. De verwachting is wel dat hij zal afzwakken en ons niet zal raken. Maar ja, je weet nooit....



Na een heerlijk gezond ontbijt zijn we richting het Outlet winkelcentrum gereden. Eerst even een klein filmpje gedraaid van de mooie nieuwe Mustang



Het is echt werkelijk een feest om in de Mustang te stappen . We rijden eerst naar de Premium Oulets. Onderweg sluit ik de iPod aan en we genieten van het waanzinnige geluid van de super installatie. Als we de auto parkeren valt ons al op dat het erg stil moet zijn in het outlet winkelcentrum en dat klopt. Het is opvallend stil, en dat vinden we eigenlijk best wel fijn. Kunnen we op ons gemak winkelen zonder omver gelopen te worden door hordes Engelsen.

We brengen een bezoekje aan de Levi Store, Nike Store en Tommy Hilfiger. Eenmaal klaar daar bellen we 911 om te brandweer te laten komen om de Credit Card te blussen want die staat inmiddels in brand. We rijden weg bij Premium en gaan een lekker broodje eten bij de Subway.

Het is inmiddels al erg warm geworden, op de thermometer in de auto staat dat het buiten 38 graden is. Maar het voelt veel warmer. Het is echt bijna niet uit te houden buiten. De airco in de auto staat op -100 graden dus we koelen lekker af.

Dan rijden we naar het parkeerterrein van Festival Bay, een bijna leeg outlet winkelcentrum, en maken hele mooie foto's van de auto.









Het is echt ongelofelijk warm buiten. Ik ben een paar minuten buiten en overal komt zweet uit mijn lijf. We gaan maar weer gauw de auto is met de airco op voluit.
Op 3 minuten rijden ligt het Prime 1 outlet center. We parkeren de auto en plunderen ook daar de Tommy Hilfiger winkel. En natuurlijk kan meneer Starbucks ons ook met een bezoek verblijden. We koelen heerlijk af met een ijskoude Caramel Frappachino.

We rijden weg en gaan naar de Mall at Millenia. Daar lopen we een rondje langs al die dure winkels en gaan even bij de Macy's binnen voor een fles Obsession. Het is inmiddels al aardig laat geworden en rijden binnendoor terug naar huis. We pakken alle spullen uit en gaan wat eten bij de Taco Bell. Dan rijden we nog even naar Downtown Disney en wandelen wat rond, kijken naar al die toeristen in korte broeken met gillende huilende kinderen.

Doodmoe gaan we naar huis, kijken wat TV en ik werk het weblog bij. En morgen ? Ach dat zien we dan wel weer.

Temperatuur vandaag: 38 graden
Gereden kilometers: 174 km.

7 opmerkingen:

kimmie zei

WAUW wat een te gekke bak. Kan me voorstellen dat jullie een vreugdedansje hebben gedaan.

Nog heel veel plezier ermee en natuurlijk de hele vakantie verder

butterfly49 zei

WOUW!!!! wat een waanzinnige auto, en wat een super kleur!!!!

Dat klinkt allemaal alweer veel leuker nu, jullie hebben het goed naar jullie zin zo te lezen!

Ik ben jaloers want ik zit ziekies aan het werk....:-( maar als het goed is komt er zo aflos voor mij

Have fun! xxx

Robert-Jan en Yvonne zei

SUPERMOOI ! Ik kan me helemaal voorstellen hoe happy jullie zijn (nou ja, eigenlijk niet, want jullie zijn wel extreem happy ....) ! Dat is gewoon lekker genieten dus !

Ronald zei

Zo, al de shopping centra aangedaan. Ik begrijp het wel, het gaat niet om het shoppen, jullie willen gezien worden in het blauwe monster.

Lekker he die temperaturen, ik wil weer terug.

Geniet er van.

Gr. Ronald

USA2009 zei

Jessus wat een gave bak! Daar blijf je volgens mij in rijden (zeker met die temperaturen ;-)

Lees met heel veel plezier jullie verslag en kan niet wachten tot wij ook 'mogen'. ... Zal mijn creditcard vast 'voor coolen'

Nog veel plezier!

USA2009 zei

Jessus wat een gave bak! Daar zou je gewoon in rond blijven rijden, met die temperaturen daar misschien niet eens zo'n gek idee ;-) Kan niet wachten tot wij ook 'mogen' vertrekken. Zal m'n creditcard vast voor koelen ... Want shoppen is een must natuurlijk!

Nog veel plezier!

Michael K.J. van Dijk zei

Leuke knipperlichten. Echt cool. had ik nooit eerder gezien.
Veel plezier verder.